Hösttröjan numero uno!

Wohoo, nu har min beställda tröja från H&M äntligen kommit och jag är jättenöjd!!! Jag kommer bo i den hela hösten. Så alla berörda kan ju förbereda sig på att jag inte kommer att variera min outfit så mycket framöver. Försökte ta en bild på den i spegeln med tveksamt resultat. Om ni vill vara lika läckra som jag så kan ni beställa en likadan här.

Förresten hade dom bara hängt tröjan i en påse på dörrhantaget när jag kom hem, är inte säker på att jag känner mig tillfreds med det tillvägagångssättet. Vem som helst hade ju kunnat lagt vantarna på min gudagåva till tröja!!!

På tal om H&M, är det en Home-butik som ska öppna på Drottninggatan? Exciting i så fall!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Snygg! Är du naken under? Nej jag tror det är en vanlig H&M, annars har jag missat nåt..

2009-09-25 @ 19:14:28
Postat av: Anna

Haha, nä jag har shorts under!!! Men dom syns inte... Jag var inne i min städning och hade städkläder under.

2009-09-25 @ 22:05:23
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0