Jobbansökanbild

Nu har jag spenderat förmiddagen med att ta ett foto på mig själv med själutlösare. Känns jäkligt patetiskt att sitta och posa för sig själv, men what to do? Jag har hakat upp mig på att det är min typ fem år gamla bild som jag använder i mina ansökningar som hindrar mig från att komma på intervju. Jag ser helt enkelt för omogen ut på den.

Vad tror ni om denna? Väljer mellan ett par olika (som antagligen ser identiska ut för alla andra utom mig) och detta är den jag lutar åt. Ser jag mogen ut? Ser jag professionell ut? Skulle jag få en nattjänst i Rågsved på den här bilden?

OBS! Angående inlägget nedan så var det ett skämt. Jag har inte sökt någon nattjänst i Rågsved. Herregud, jag har väl ingen deathwish.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

HAWT! du ser väldigt professionell och..sexig ut!

2009-09-13 @ 13:21:27
Postat av: Anna

Haha, ja, sexig var ju verkligen vad jag was going for.

2009-09-13 @ 13:58:01
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: mamma

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ! Det är mina dotter !! Snygg

2009-09-14 @ 07:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0