Man blir som man umgås

Jag hittade den här bloggen genom Viktors blogg, och kände direkt att den här tjejen påminner om nån. När jag sedan hittar en "Kajsa" bland hennes länkar som visar sig vara DEN Kajsa (ja, Karin, "din" Kajsa) föll alla bitar på plats.

Jag tror att det var hennes presentation som tipped me off:

Jag heter Sonja och jag är 24 bast. Bor i Kungälv men kommer från Lappland. Har två barn men skit i dom. Jag är en tjej som är så nära asperger man kan vara utan att faktiskt vara en aspergare. Jag förstår oftast ironi. Jag söker ett hem.

/Anna

Kommentarer
Postat av: karin

ha ha ha... Ja det finns säkert många fler kajsor där ute vare sig man vill eller inte!

2009-09-10 @ 05:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0