Manshatarinlägg del 2

Angående inlägget nedan... Det är sånt här jag menar som i det här klippet. Visst, man kan skratta åt det på ett "Vem var det som kasta"-sätt, men på riktigt blir jag illa berörd av sättet vissa män använder ordet knulla. Varför hotar man någon med att ha sex med dem? Alltså jag vet att han kanske inte menar ordagrant, men jag tycker ändå det är jäkligt disturbing.

Sex behöver inte alltid vara finstämt och vackert, men att säga att man ska knulla någon istället för att slå någon, tycker jag är ett tecken på en lite snedvriden syn på saker och ting.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

HAHAHAHA! ok, konceptet är ju vidrigt, men titeln! Genialisk! "Knullturken" oj jag skrattar i min ensamhet!

2009-09-13 @ 08:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0