Morgonpromenader

Jag tycker faktiskt att det ska bli lite mysigt med hösten, jag gillar allt till och med nyårsafton. Eller jag kan till och med sträcka mig så långt att jag gillar januari, det kan vara lite småmysigt med snö, kyla, pulka och lite sportlovskänsla. Februari och mars däremot, det tycker jag vi kan droppa från kalendern. När april kommer igen då minsann börjar det hända grejer!

Det enda jobbiga är att det börjar bli så jäkla mörkt. Jag kan inte ens gå mina kvällspromenader längre, jag går värsta våldtäktssträckan och nu känns det inte så kul att gå där längre vid halv åtta-tiden. Jag gör numera något jag aldrig trodde att jag skulle göra, jag tar morgonpromenader innan jobbet. Helt jävla crazy.

Jag kommer att sakna kvällssolen genom vårat sovrumsfönster.

Jag kommer att sakna vårat sovrumsfönster.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0