Mot Uppsala!

ÅH!!! Din son blir bara vackrare och vackrare för varje dag som går!!! Har han luggen åt andra hållet nu förtiden förresten? Får jag träffa honom något på onsdag???

Vill bara meddela att jag åker till Uppsala nu för att träffa Linda och Helena, så du får hålla ställningarna här på bloggen tills jag är tillbaka. Vi har ju till och med helt nya okända läsare som bokmärkt oss! Nu gäller det att hålla uppe nivån!

Återkommer möjligen imorrn kväll med lite partybilder från Uppsala.


Mamma, du kan vara lugn, det här kommer inte att vara jag ikväll.

/Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

varför kommer en sån läskig bild in här ??????????

2009-09-29 @ 14:22:20
Postat av: Anonym

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

varför kommer en sån läskig bild in här ??????????

2009-09-29 @ 14:23:11
Postat av: Anonym

Hahaha! Jag tyckte också bilden var obehaglig! Är det blod som rinner ur munnen? Hoppas inte det! Och hoppas verkligen inte att nån av er ligger på gatan med rumpen bar i slutet av kvällen!

2009-09-29 @ 15:35:01
Postat av: Karin

Hahahaq, så jäkla otippat att Anna lägger in en sån här bild!!! You go!! Jag skrattar... ja, jag skrattar!

2009-09-29 @ 23:27:41
Postat av: Farbror Anna

Anna.... du skrämmer mig!

2009-09-30 @ 08:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0