My crew, well they do pack.

Jay-z är ju ett komiskt geni!
Jag återupptäckte den sjukt roliga "friend or foe" idag. Om jag kom ihåg hur man la upp youtube-videor så skulle jag göra det...men.. Ni får se här istället!
Förutom den fantastiska texten har den så många humoristiska poänger. Jays kläder, hans keps högt upp på huvudet, Damons Dash som ser retarderad ut i bakgrunden.. Och framförallt Jays min när han säger;

"cause i'm findin it a little hard to concentrate with all the noise"

Ren magi!


This is my favorite pinks..

Ja, jag är lite övertänd nu när Jay-z ska vara med på mammas favvoprogram Skavlands, och eventuellt spela på Berns...akutbarnvakt någon?

/ Ewa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0