Nattliga extremsporter

Uppsalatrippen var mycket trevlig, och det var dessutom mycket trevligt att se att du har hållt ställningarna här på bloggen!

Efter lite dans på nation lyckades Linda och jag på något sätt runt tvåtiden hamna på varsin longboard. Som ni ser har Linda och vår instruktör David satt på sig passande kläder för ändamålet, medan jag går all in med mina mc-leggings och ballerinaskor. Kan väl säga att mitt åkande inte direkt höll världsklass, men jag åkte faktiskt ned för en hel backe!


Lindas fantastiska spegel som man ser lång och smal ut i, plus kärleksbrevet som vi misstänker att Christian ligger bakom och som Linda hittade éfter deras korridorsfest förra veckan.


Vackra Helena på Snerikes!


Ombyte inför lonboardåkningen pågår...

Linda och David är ett vackert skejtarpar... typ.


Jag på väg ned för backen!


Med stelt och skräckslaget leende efter åket.


Linda med lite mer spänst i benen...


Efter det här gick jag hem och sov. Linda och David åkte vidare i Davids källare. Kände att det var lite överkurs för mig.

/Anna

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0