Ofrivillig modell

Tur att jag ska lämna den här stan snart. Följande utspelar sig på jobbet:

Min chef: Anna, kan du sätta på dig en röd kofta?
Jag: Ok.
Min chef: Ställ dig där mot den vita väggen så fotar jag dig.
Jag: Eh, ok. Vad fotar du?
Min chef: Det är ju "pangkväll" (en kväll med extraöppet i city med olika erbjudanden och extrapriser) i alla butiker den första oktober, och då ska vi ha specialpris på den där koftan så vi måste fota den till annonsen i tidningen!
Jag: Haha, vad skönt att det bara är koftan som är med på bilden och att dom kommer skära bort mitt huvud.
Min chef: Vadå? Nej, dom beskär inget, ditt huvud kommer vara med.

NOOOOOO!!! Skammen är total!!! Bilden är den sämsta någonsin, jag visste inte ens att det var meningen att jag skulle posera och jag ser ut som en nakenråtta deluxe med typ bakåtstruket hår!

Som sagt, tur att jag ska lämna den här stan snart.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Haffa tidningen! jag måste se och typ starta en klippbok!

2009-09-16 @ 18:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0