Skumma Slitz-Sarah

Från början var jag ju väldigt positiv till det här med att Anders Bagge skaffat en ny snygg flickvän, vilket jag tycker han förtjänar. Men nu med hela den här historien, att hon är någon av Jesus omvänd gammal utvikningstjej, tycker jag låter lite skumt. Hela det här med "för mig är min kropp helig nu, jag vill inte visa upp mig för någon annan än min man", känns bara som att ta det hela för långt. Visst, det kanske var taskigt av Slitz att publicera bilder igen utan att fråga, och hon kanske ångrar sina "ungdomssynder", men man behöver ju inte överdriva. Detta gör bara golddigger/vill bli kändis-vibbarna ännu tydligare.

Jag gillar dessutom hur de får in i texten att hon i dag är en "utbildad nagelteknolog" som att det skulle bidra till ett mer seriöst intryck.

Sarah back in the days. Bild härifrån.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0