Svartrockare

Neeeej!!! Nu hände det igen!
Jag köper en färg som ser mustigt ljusbrun ut, lite guldig sådär. Under tiden färgen sitter i blir det oroväckande mörk. Mörkare och mörkare. Till slut nästan lila.
Jag tänker att det kanske bara är en konstig effekt, det kommer vara annorlunda när jag sköljer ut håret.
MEN NEJ!
Håret är svartbrunt. Igen.
Varför lär jag mig aldrig?


Jag vet, extremt dålig bild. Men mitt ansikte var inte direkt en syn för gudarna...
Borde jag ha rött hår igen? Är inte det lite mer fierce? Jag kollade på gamla bilder på datorn och saknade det röda lite.. Vad ska jag göra?


Det här var den enda bilden jag hittade med det röda håret där jag inte var tjock som ett as eller hade en tutte framme. Inte särskilt imponerande gran vi poserar framför måste jag säga...

VAD SKA JAG HA FÖR HÅRFÄRG???!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir en bättre gran i år när jag är hemma! jag tycker inte det ser så farligt mörkt ut, måste se det live innan jag kan uttala mig eller lägg upp en bättre bild!

2009-09-30 @ 20:49:24
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag tyckte att det va en fin brun färg, det blir ju alltid bättre efter några tvättar!! Får se't imorgon!

2009-09-30 @ 20:58:04
Postat av: Anna

Vad underbart vacker du är på den nedre bilden förresten!!!

2009-10-02 @ 22:17:53
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0