Tantlook

Jag är ledig hela dagen idag och sitter här framför datorn och försöker undvika det som jag vet måste göras. Storstädning. Så därför hänger jag runt på en massa bloggar istället.

Kollade Blondinbellas blogg och tydligen har hon någon ny kompis som heter Josephine. Säkert en jättegullig tjej, men den där Östermalmstant-på-väg-hem-från-stallet-stilen känns så jäkla trött. Tjejer, ni är typ 18, ni har plenty of time att klä er som damer. Det är nu ni är fräscha och har snygga kroppar, live it up! Bränn hästjackan!

/Anna


Kommentarer
Postat av: Elly

Ja! Håller med till fullo! Så jävla fult!



Ps. Rolig blogg. Ska bokmärka och läsa mera och se om det är något att hänga i granen. (Fick ni(?) prestationsångest nu?)

2009-09-28 @ 22:01:36
URL: http://lugn.wordpress.com
Postat av: Ewa

Shit! Nu fick jag prestationsångest, ja! Speciellt som Anna lagt över bloggansvaret på mig...och jag har ju bara barnbilder och bidra med!

2009-09-29 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0