Three weeks to go

Kollade i kalendern idag och slogs av insikten att jag bara har tre veckor kvar på jobbet. Och i den här stan för den delen. Känns helt sjukt faktiskt, tre veckor är ju ingenting.

Nedräkningen har börjat.

Jag tror inte jag kommer att fatta det förrän jag verkligen har flyttat.

In other news: Jag ska inte längre vara med på annonsen!!! Oh yes. Det var något fel på bildformatet så de var tvugna att ta en ny bild medan jag var ledig. Nu är det stackars Therese som ska vara med på bilden, och hon har samma ångest som jag hade. Tydligen hade hon varit osminkad och precis cyklat till jobbet när bilden togs, och precis som jag inte heller fått veta vad den skulle användas till förrän det var försent. Ha! Vilken lättnad jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0