Tvätta pengar

Usch, började nyss kolla på Hollywoodfruar på trean men jag orkade inte ens kolla klart. Anna Anka verkar vidrig och dom andra två är uppenbarligen retards. Anna Anka skrattade rått när hon berättade om hur de skulle fräta sniglar till döds och skällde ut trädgårdsmästaren, det räcker för att få mig att hata henne. Djurplågare och översittare är det värsta jag vet, speciellt i kombination.

Idag var en trist dag på jobbet, lika bra att jag bara har tre veckor kvar. Enda höjdpunkten var när Tony Rickardsson kom in med sin Let's Dance-flickvän och nya baby och handlade för 18 tusen i cash. Håller han på med nån skum business?

Dessutom har jag jätteont i halsen och feber, tänk om jag smittat Tonys bebis med svininfluensan? Dags att ringa Expressen!

Tony plus girlfriend

/Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0