Tvillingarna på Sweet Valley High

Gud vad jag älskade Sweet Valley High-böckerna när jag var yngre! Och Karin och Annika hade typ ALLA! Därför glädjer det mig att höra att manusförfattaren Diablo Cody, som skrev filmen "Juno", har köpt rättigheterna till att skriva manuset för en ny långfilm baserad på böckerna. Tydligen är hon värsta fanet själv, och planerar nu ett satirisk komedifilm om tvillingarna. Låter som att det kan bli sevärt, inte minst efter floppen med tv-serien.


Tvillingarna i den mindre lyckade tv-serien.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

2009-09-27 @ 17:42:57
Postat av: Karin

Ja jävlar... Haha, Vi hade till och med böckerna om deras förfäder! Bra skit!

2009-09-27 @ 17:44:37
Postat av: daniella sandberg

är du blind eller jag har både böckerna och alla serierna på film du är blind om du inte kan se vilket mäster värk tvillingarna är för om barn och tånåringar

p.s kan du ingen ting om film eller vad är gräjen licksom. ps din blogg sugger som skit som du är.

2011-04-26 @ 21:22:19
Postat av: Tanja

jag älskade dom böckerna! jag visste inte att det skulle komma en film. gud vad roligt!

2011-05-18 @ 18:30:41
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0