What's the deal?

Vad är grejen med att pappa redan har hämtat Wilton typ femhundratrettio gånger på dagis?! Och jag inte kommer göra det förrän på fredag?! Jag känner mig helt efterbliven och typ utesluten från familjen. Pappa verkligen SKRÖT idag när jag pratade med honom, om hur han och Wilton minsann åkt pendeltåg, promenerat, ätit hamburgare, bla bla bla.... Och på söndag ska dom på Skansen av alla ställen! What the F?!

/Anna

P.S.1. Varför går Dodgeball just nu på tv IGEN?!

P.S.2. Är det någon som har lagt märke till profilbilden här till höger som jag kämpat för att få dit?!

Kommentarer
Postat av: mamma

Den var fin den lilla bilden på sötnosarna

2009-09-02 @ 07:14:41
Postat av: Karin

Har lagt märke till bilden! Proffsfotografen har varit framme igen!!!

Det finns massor av dagisdagar att hämta på Anna lille! =)

2009-09-03 @ 13:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0