Birthday-party-bild-bonanza!

Tack alla underbara gäster för att ni kom igår på min födelsedagsfest! Jag känner mig väldigt nöjd med kvällen och att den stenhårda nigerianska funken faktiskt var bättre än väntat! Här följer lite bilder från kvällen:


Kvällen började bra (om än lite suddigt). Sooo Kissie-stylel!!!


Fruktspett-poserandet slutade sådär...


Fina!


Jag är verkligen mästare på att ta bra bilder där folk är förberedda.


Fina Frida!


En städad bild i början av kvällen.


Snygga systrar!!!


Soffan och Acke.


Martina och Olle.


Kvällen roligaste bild! Christian döper Sofie som flankeras av sin mamma Sara och sin pappa Ludde. Simon är den enda som tar fotot och posandet på allvar.


Sötnosar!!!


Jag bjuder på den här för att jag ser så otroligt aggressiv ut! Kolla mitt öga! Vem stirrar jag på och vad vill jag? Sofie ser så vän ut bredvid min monster-look.


Här har jag lugnat ned mig. Vi börjar jakten på ett snyggt foto på oss tre att rama in. Här lyckas inte Christian riktigt få med hela Sara.


Här spårar det ur...


Här blir jag aggressiv igen. "Nu skärper du till dig för fan och tar ett bra foto!!!".


Det börjar närma sig...


...Och där satt den!


Love was in the air 1!


Love was in the air 2!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag måste verkligen sluta ställa upp på bilder.(Läs: övertala Anna att ta kort på mig med ballonger under tröjan) Whats my age again?

2010-04-26 @ 09:59:43
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha var det censur på de där på fb...

2010-04-26 @ 19:01:20
Postat av: Karin

Va kul ni verkade ha efter utgång... jag är så gammal... typ 25 och ett halvt år för mycket! Hade kul den tid jag stannade iaf!

2010-04-28 @ 13:51:44
URL: http://skitochsaker.blogg.se/
Postat av: Frida

Himla fin kväll, bra nigeriansk funk indeed !

2010-05-02 @ 12:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0