Favoritbloggar

Mina två favoritbloggar just nu är Quetzalas och Margrets (ja, jag har kommit över både Quetzalas konstiga sex-uttalanden och Margrets deltagande i Kvällsöppet där hon påstod att åttiotalister var lata). Jag tror jag kan identifiera mig med Margrets kvinnokamp och Quetzalas omogenhet. Om ni inte redan läser dessa bloggar tycker jag ni ska börja. Ett urval av roligheter den senaste tiden:

- Quetzala och Margret utmanar varandra på enkätduell och på frågan vilken look Quetzala ska köra till sommaren svarar hon: "Lyxhora på dekis. Jeansshorts, klackar, våldtäktsslitna kläder och smutsigt hår."

-Margret klipper in sig själv på en av veckans Expressen-uppslag:



-Quetzala blir besatt av fotbollsspelaren Tobias Grahn och gör ett psyko-bildspel (kolla alla bilder och hennes kommentarer här):



Förövrigt måste jag undersöka hur man skaffar ett jobb på Nyheter24 som Quetzala jobbar på. Vi minns ju alla när de följde med Kissie till hennes bröstoperation och kolla bara den här artikelserien om Hugo och Paows förhållande! Känns inte denna typ av journalistik som klippt och skuren för mig?!



/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0