Fem män jag vill gifta mig med (Del 3, The Mamma edition)

På allmän begäran (ok, på begäran från mamma själv) presenterar vi här del 3 i den mycket uppskattade blogginlägg-serien "Fem män jag vill gifta mig med". Nu väntar vi bara på Lillans urval! Mammas fem män är som följer:

Mark Harmon




Mammas motivering: Sexig, har en arrogant stil. Tystlåten eftersom han inte behöver några stora ord för att göra intryck. Frisyren är dock ett minus, ett ännu större minus är de avsnitt där han har mustach.

Annas kommentar: Här kan jag hålla med dig, till en viss gräns. Visst, jag kan se attraktionen när han spelar Jethro Gibbs i Navy CIS, men jag har sett honom i några riktiga b-roller i andra sammanhang, och då är han liksom bara en gubbe i ful frisyr.

Ewas kommentar:
Hahahaha! Jag skrattade länge åt din motivering mamma! Men jag måste säga att du har oroväckande kriterier för vad som är sexigt. Arrogant stil? Är det nåt man vill vara gift med?!! Men utseendet är det inget fel på. Men frisyren är jag glad att även du förstår att den är fel.

Jonas Karlsson



Mammas motivering: Fär blygheten och de vackra ögonen. Extra sexig i "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö".

Annas kommentar: Nej, bara nej. INTE SNYGG NÅGONSTANS! Dessutom tror jag att han har problem med illegala substanser. Om jag har fel är han bara sjukt jävla skum. Not hot.

Ewas kommentar:

Men Anna!! Vässa ögonen!! Han är ju underbar, jag är helt med mamma på den här. Han var ju så söt i den där julkalendern! Och han är snäll och fin, ingen knarkare alls, varför hittar du på sånt för?

Kevin Costner




Mammas motivering:
Han har allt. Han är i rätt ålder, och har fortfarande blicken kvar sedan " Bodyguard".

Annas kommentar: Jag kan ge dig att han var het i Bodyguard, det tyckte vi alla. Men om sanningen ska fram har det bara gått downhill sedan dess. What's up med Springsteen-komplexet? Har du helt glömt bort inslaget vi såg med honom i Nyhetsmorgon där han drygade sig genom hela intervjun? Tyvärr, Kevin har passerat sitt bäst-före-datum.

Ewas kommentar:
Man kan inte leva på att man var sexig i en film för typ fyrtio år sen för alltid. Han är dryg, har solglasögon på sig inomhus och är på dekis. Var inte han ett otroget pervo som badade naken och äcklade sig också?


Patrik Lundström




Mammas motivering: Den rockiga ungdomliga stilen, charmen, leendet.

Annas kommentar: Det här funkar inte. Bara för att du såg honom i "Så ska det låta" i fredags kan han inte ta sig in på din Män jag vill gifta mig med-lista. SÅ bra var han inte, och det vet du. Dessutom hade jag rätt i att han en gång i tiden var med i gruppen Blond som vann Melodifestivalen med "Bara hon älskar mig" för en miljon år sedan. Vilket är ett stort MINUS det vill säga, eftersom du inte verkar tycka att hästsvansen ned till midjan är nog.

Ewas kommentar:

Men det kanske var kärlek vid första ögonkastet Anna! Fast jag fattar inte riktigt the appeal med risig hästsvans och ful skinnjacka?

Fredrik Skavlan




Mammas motivering: Extra intressant efter sexist-ryktena. Plus för snygg frisyr.

Annas kommentar: Mamma du behöver hjälp. Extra intressant efter sexist-ryktena?! Han är den mest överskattade programledaren på tv just nu, INTE snygg, och nu tydligen sexist. Thank but no thanks.

Ewas kommentar:
Mamma!! Sexist-rykten är inte fresh! Det betyder inte att man är sexig, utan att han är ett mansgrisigt svin. Usch och fy! Dessutom kan han inte prata engelska, fast programmet är bra ändå. Men du skulle ju bli kär i vem som helst som pratar norska...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0