I am King!!!

Fan vad jag hoppas att det här stämmer! Kungen borde lacka ur, Jonas har förnedrat hans dotter över typ hela världen (åtminstonde i Europas skvallertidningar). Och dessutom är han King.

Om jag var Kungen skulle jag typ maxa vid det privata snacket med Jonas, ha en massa beväpnade vakter runt honom och kanske ha på mig min krona och en cape. Typ verkligen poängtera att jag var Sveriges Rikes Konung och att Jonas borde göra bäst i att emigrera eller så skulle jag skicka SÄPO på honom. Lite maffia fast ändå royal-style om ni fattar. Vad har han annars kungatiteln till liksom?

Ett tips: Ha inte frippan som på bilden nedan om du vill verka skräckinjagande.



/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0