Kort stubin

Jag gick in på expressen.se i godan ro, bara för att uppröras tre (!) gånger innan jag ens hunnit scrolla ner hela sidan.

Upprörande nyhet 1: Att medierna återigen beskriver situationer som denna som "ett tragisk familjedrama" när det i nio fall av tio handlar om att en man fått psykbryt och dödat sin fru och sina barn.

Upprörande nyhet 2: Det här. Jag har inga ord.

Upprörande nyhet 3: Att Lena Endre kvalificerar sig som en stark kandidat till årets anti-feminist. Vad är hennes problem? "Det är en sexuell bransch, vi jobbar med det mest intima. Tar man på sig de glasögonen blir ju hela livet ett sexuellt trakasseri!" Om man tar på sig Lena Endres glasögon istället då, vad händer då? Då kanske inte ens saker som upprörande nyhet 2 existerar?



/Anna


Kommentarer
Postat av: Ewa

Fy fan. Fy fan för att sånt får hända. Och fy fan för att det finns korkade människor som ändå inte tycker att feminism behövs.

2010-04-08 @ 20:44:31
Postat av: Lillan

När startar vi kvinnor som hatar män? Jag frågar mig själv varje dag!

2010-04-09 @ 17:49:09
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Gurra

Alltså hon är det sexigaste som går i ett par kvinnoskor. Lena Endre står helt klart i en klass för sig!!

2010-09-04 @ 23:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0