Ointressanta bilder deluxe

Ibland (oftast) är det skönt att inte vara kille. Som när jag åkte exakt samma väg som en ensam tjej ända från bussen nedanför dig till samma gata som jag bor på. Jag gick av efter henne hela tiden också, och ville nästan säga till att jag inte stalkade henne. Om jag hade varit man hade det typ varit pepparspray-läge.

Här kommer ett gäng ointressanta bilder. Enjoy!


Den här gamla tröjan hittade jag hemma hos mamma häromdagen. Jag tycker den känns rätt så aktuell ändå och tänkte ha den till mina nya jeansleggings imorgon. Om jag är helt delusional får ni gärna säga till innan klockan 08:20 imorgon bitti. Thanks!


Min nya lampa som jag släpade hem från IKEA idag!


Örhängena jag köpte idag på H&M för mitt presentkort jag fick på födelsedagen (Tack Gunnel och Tommy!). Det syns inte riktigt på bilden hur stora de är, och de översta stenarna är ljusrosa! Väldigt fina men mina örsnibbar kommer typ bli tre meter långa när jag har dem!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0