To buy or not to buy

Är sugen på två olika kjolar just nu, men har noll pengar. What to do? Den svarta långa från Asos tror jag att jag kommer använda hur mycket som helst i vår och sommar om den sitter snyggt, men det vet man ju aldrig. Den silvriga från Gina Tricot är skitcool i verkligheten och skulle vara snygg som födelsedagskjol nästa lördag. Men jag vet inte vad jag skulle matcha den med. Skulle vara finast med bara bruna ben men det vet jag inte om det är läge för om drygt en vecka. Känns som att man förstör den med svarta strumpbyxor.

Ingen är speciellt dyr, men jag vet inte om jag kan motivera några som helst utgifter utöver de mest basala just nu. Vad tycker ni? Hjälp! Känns som att båda kan sälja slut och man kanske ska slå till. Kommentera gärna, tack!


Kjolen från Asos.



Kjolen från Gina Tricot.

/Anna



Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag vet att det är trendigt med långkjol. Men jag tycker att det är jääävligt svårburet.(jag kommer säkert ångra mig efter att ha sett massa ha långkjolar och vara snygga) Tom modellen ser ut som en häxa i den där kjolen. Silverkjolen däremot är hot!

2010-04-15 @ 07:33:30
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: karin

Båda är hot as hell och jag tycker att du ska låta någon köpa en av dom i present till festen! Jag har redan köpt present men kan tänka mig att köpa en till vad kostar den i silver och vilken storlek ska du ha?

2010-04-15 @ 09:30:37
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0