Asså...

Linda och jag har haft en trevlig kväll hemma hos mig, vi har pratat om hur mycket vi älskar Gudrun (ni vet vem) och om hur mycket vi hatar Jan Björklund. Och skrattat åt klippet nedan. Fast skrattet fastnar i halsen tyvärr. Dels för att killen i filmen är helt retarderad (och i tveksamt skick att ställa upp i en tv-intervju), men även för att det finns ett antal som honom Sverige över (mest i Skåne) som alla innehar rösträtt.

Höjdpunkter:
02:34 - Invandrarna är här för att hota våra fornminnen.
04:05 - Hur bitter och besviken han låter över att inte längre kunna vara nazist då det inte är förenligt med att vara Sverigedemokrat (jag som trodde att det var en förutsättning?).



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ballerina

Jag finner inga ord. Men han verkar ju smart iaf...stackarn han är rädd att tomten inte kommer om vi fortsätter ha ett så öppet land. IDIOT!



så...:)

2010-09-03 @ 08:38:21
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0