Cliff Barnes!!!

Hallå, är det några som vill köra helkväll (okej det stänger ett, men middag och röj) på Cliff Barnes nån fredag eller lördag framöver? Det skulle vara så himla kul!!! Jag minns fortfarande senast jag var där (det var alldeles för länge sedan) och hur vi röjde till typ "The final countdown".

Om ni inte har varit där så är det en resturang som vanlig fram till 23:oo, när de prick på klockslaget drar igång Starwars-introt och sen är partyt igång! Jag vet att Sara har nån kompis (Jacket?) som är helt besatt av Cliff Barnes och alltid vill går dit.

Kolla in bilderna hos Shecity-Petra som var där i helgen för att få en känsla av stället.

Anmäl intresse i kommentarerna!!!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

varför inte middag på lördag?!

2010-08-03 @ 22:46:36
Postat av: Ewa

varför inte middag på lördag?!

2010-08-03 @ 22:46:45
Postat av: Sofie

Låter som nåt för mig, jag anmäler mig!

2010-08-04 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0