Day of fun!

Tack kära syster för en fin dag på gröna lund!
Här är lite utav bildskatten:
Det regnade ju ganska så mycket, och vi hade glömt paraply. Men det fixade vi på ett stylish sätt. Vi var nörd-gänget med halsdukar runt huvudet. Alla tre.
Veteranbilarna var populära, och Wilton fick åka dem flera gånger.
Sockervaddspremiär.
Som resulterade i illamående hos mig.
Wilton var värsta modiga killen och dansade med maskotarna och gav dem slängkyssar. Han vågade sig även på ett handskak.
Men utanför spökhuset var han inte lika modig. Jättespindeln i bakgrunden är det som framkallar den krampaktiga kramen med moster.
Mor och son. Snygga häxor.
/Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni är så himla söta på den sista bilden!!! Nude-rat-varning på mig utanför spökhuset...



2010-08-25 @ 22:07:47
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Karin

ÅÅÅÅHHhh... jag gillart, hade ju varit mys att vara med! Trodde ni skulle banga pga vädret men inte då! Sista bilden snor jag!!!

2010-08-25 @ 22:31:10
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0