Efterlängtat (?) bildregn

Här kommer ett efterlängtat (?) bildregn från vår Kräftis-weekend på Christians landställe. Se och njut (?).


Havets insekter


När Sofie såg den här bilden SKREK hon "Fy fan vad vackert!!!". Jag tror att välkomstdrinken tog hårdare än vad vi trodde.


Olle och Mikaela


The beautiful Linda-binda


Christian sjunger något norskt


Ludde och Martina


Ludde placerade sig själv i tjejhörnet


Hanna och Viktor on the dancefloor


Jag och Soffy


Dancing on the veranda


Sofies kräfthatt hänger endast kvar i ett gummiband som fastnat i håret


Soffy och Lindy


Dansgolvet var ON FIRE!!!


Bugg


Lövblåsen, ett traditionellt inslag på Christians kräftskivor, åkte fram ut förrådet


Och användes flitigt både inomhus...


...och utomhus


Ludde och Johan säsongade på Kos


Och vägrade ge upp


Christian var i gasen.

/Anna


Kommentarer
Postat av: Ewa

En naken Christian med lövblås skrämmer mig något oerhört.

2010-08-31 @ 12:17:35
Postat av: mamma

Jag ser ingen mat någonstans på någon bild ??? var det bara kräftor och bröd ?

2010-09-01 @ 07:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0