Gråtfest

Har ni sett "Livet på BB" på Femman?! Jag kollade just lite i förbifarten och var INTE prepared for this level of emotions! Gud, jag har suttit och gråtit nonstop den senaste kvarten. Jag höll på att dö när en bebis hjärtljud gick ned mitt under förlossningen och de var tvugna att akutsnitta! Pappan var lite en lite äldre söt gubbe, eller han var inte ens den riktiga pappan. Men han sa att han skulle ta hand om barnet som sitt eget! Och han bara stod och grät ensam i ett rum medan de srog iväg mamman på båren! Så sorgligt!!!

Men serri, man är ju inte speciellt attraktiv när man föder alltså. Det är typ tveksamt om jag skulle vilja ha någon med mig in där som inte var min mamma. En tjej stod på alla fyra och födde, och barnmorskan ba "ta och kolla här" till pappan, och tog med honom och bara ställde sig och glodde in i hennes rumpa typ. Det var inte ens en bebis på väg ännu, de bara stod där och väntade. Inte trevligt alltså. Men det som kommer ut i slutändan är ju trevligt så det är ju värt det.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0