Jag orkar inte

Jag orkar inte med Kissies Magaluf-vistelse. Om det är sant att hon tatuerat in den där pussmunnen mitt på bröstet på fyllan är hon sjuk i huvet. OCH VARFÖR HAR HENNES KOMPIS BARA EN STRINGTROSA NÄR HON ÄR UTE PÅ EN KLUBB???

Kan nån bara hjälpa henne.

Och btw tror jag ryktet att Marcus Schenkenberg och Paow har legat med varandra under inspelningen av Fångarna på fortet stämmer. Hon lär ju vara kapabel till det, och jag vet att HAN definitivt är det. Vilket jävla äckel, han är 42 och hon är 16. Men jag minns när han försökte ligga med min gamla arbetskamrat för ett par år sedan när hon bara var 18 och såg mycket yngre ut. Och han var tydligen sjukt på. Disgusting.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0