Kul

Läser ni Viktor Barth-Kron's blogg hos Café? Den är kul i alla fall, så börja med det.

Han är i alla fall, som de flesta andra vettiga människor, emot det faktum att det finns en överhängande risk att Anton Abele får en riksdagsplats i höst om Alliansen tar hem valet. Jag är på riktigt upprörd över detta! Okej att jag inte har mycker till övers för moderater i allmänhet, men några måste det ju sitta i riksdagen. Att en av dem ska vara Anton kan jag dock inte riktigt med. HERREGUD han har ju inte one single unique tought in his puny mind (ursäkta den eventuella felciteringen, fritt från Clueless via mitt minne)! VEM ÄR DET SOM INTE KAN SE DETTA?! Jag tar Blondinbella i riksdagen any day över den här elevrådsordföranden.

I alla fall fick Viktor en del upprörda kommentarer efter sitt inlägg "Anton Abele - Ett okärt återseende" där vissa antydde att han var avundsjuk och han svarar på dessa så här:

"Jag vill inte se Anton Abele i riksdagen. Jag vill inte heller låta mig opereras av en 18-årig kirurg som fått jobbet för att han är ”emot smärta, hjärtproblem och cancer” och har en pappa som finansierat ett stetoskop och en toppmodern skalpell.

Om någon annan läsare än Anna Nilsson misstänker att detta handlar om ”avundsjuka” vill jag göra följande förtydligande: Jag vill inte se mig själv i riksdagen heller.

Där förbehåller jag mig dock rätten att avsluta likheterna mellan mig och Anton Abele."


/Anna

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0