Veckans värsta

Okej, jag såg det mest patetiska inslaget EVER i Nyhetsmorgon imorse. Alltså vet inte om nån annan följde Fame Factory när det begav sig, men mamma och jag var i alla fall två hängivna fans. En av stjärnorna var Anders Johansson, nån tönt med rödfärgat hår. Nu är planen att han ska göra någon form av comeback, därav ett besök på Nyhetsmorgon.

För att verka lite mer edgy har denna nörd bytt efternamn till Fernette. Efter spritdrycken Fernet. Häftigt, verkligen. För att utöver detta maximera den coola stilen har han en rufsig frisyr, färdigslitna jeans, tjock silverkedja runt halsen, Ryan Atwood-armband i skinn och en tröja med applikationer. Very Fredrik Ljungberg cirka 1999.

Lyssna nedan på hans nya singel "Lola", enligt egen utsago en riktig "partyrökare". Notera även den gravt övertände backupsångaren Patrik Lundström (herregud det är liksom inte Iron Maiden han körar bakom), även känd från "Fem män jag vill gifta mig med - The mamma edition".



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0