Visningar

Hos Bon kan man se videor av alla veckans visningar om man är intresserad. Extra spännande är Cheap Mondays visning där jag seatade, eftersom gubbvakten från Eken var säkerhetsvakt där och syns under filmen eftersom han står precis där modellerna kommer in (man ser mig också om man har ögonen på skaft). Jag gick och småfnissade för mig själv åt att han var där, plus att han hade klätt upp sig med en jättefin rosa slips dagen till ära! Han var lika flirtig mot damerna på visningen som på Eken kan jag meddela. Det var alla BT-vakterna i och för sig.

Även om det var dåligt väder tycker jag att det ser rätt fint ut eftersom visningen var så nära vattnet!


Bild lånad från Columbine!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0