WTF

Nu har vi haft en sådan där konstig statistik-topp igen utan förklaring. Var tvungen att kolla Google Analytics för en möjlig förklaring men blev inte klokare. Några av de saker som folk söker på som gör att de hamnar på vår blogg förbryllar mig. Ett urval:

"Juriststudent orolig för framtiden"

"Bantningsblogg 2010"

"Kärringknöl"

"Mulattobee perfekt lår"

"Odd Molly juridik aspergers"

"Platt huvud" (Okej, jag har säkert skrivit om att jag har platt huvud någongång, men bara så komiskt att någon googlar det)

/Anna


Kommentarer
Postat av: Ewa

HAHAHA! Är jag juridikstudenten som är orolig för framtiden? Och ja, jag kanske har lite begynnande kärringknöl, men har jag bloggat om det?!

2010-08-19 @ 22:15:44
Postat av: Karin

Ibland så hamnar man på bloog.se framsida då skjuter det i höjden!

2010-08-20 @ 10:10:20
URL: http://skitochsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0