Eva Röse, get over yourself

Alltså orka vara Eva Röse. När jag såg det här omslaget kanske jag max skrattade till lite åt den smaklösa rubriken, men det slog mig ju aldrig in att det skulle vara EVA RÖSE som säljer sex och njuter av det. Vad trodde hon när han ställde upp på en intervju för Aftonbladet Söndag? Att det skulle bli ett djuplodande personporträtt att vara stolt över? Självklart kommer intervjun vara dåligt gjord samt ligga bredvid artiklar om sexköp, det hör kvällstidningarna till.

Att gå ut och rasa över att rubriksättningen inte blev som man ville känns lite overkill. Varför är hon kränkt, fattar ingenting? Visste hon inte vilken tidning det var hon skulle vara med i? Jag har länge haft känslan av att denna kvinna tar sig själv på lite för stort allvar, och nu fick jag det bekräftat.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0