Lördagskvällen i (väldigt få) bilder

Jag är lite besviken på mig själv att jag inte var mer aktiv med kameran i lördags, men jag hade fullt upp med att få alla att äta och dricka. Inte ens en bild på oss framför granen fick jag till! Dessutom är det ett märkligt glapp i händelseförkoppet mellan bilderna:


Julsnacks


Lugn och stillsam stämning i soffan, för att i min kamera raskt övergå till...


...Gitarrspelande med en strykbräda och även...


...synthspelande på strykbräda.

Känns som att det saknas någon pusselbit här emellan liksom.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha tycker det är sjukt kul när Christian lirar på strykbrädan! (smygläser på jobbet)

2010-12-08 @ 10:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0