Min önskelista!

Lystring alla berörda! Här kommer exklusivt på bloggen årets önskelista!

1. En badrock från Missoni, valfria färger men gärna i det klassiska zickzackmönstret.



2. Något fint armband eller halsband att ha till vardags, i guld. Nedan följer lite inspo för vilken stil jag är ute efter:


CC Skye (KyssJohanna)


House of Harlow (KyssJohanna)


Ettika (KyssJohanna)

3. En canvasduk på ram i stor storlek, jag tänker mig typ minst 120x90 (ska måla en stor tavla att ha ovanför soffan). Finns på Kreatima på Sveavägen. Önskar mig även tuber med färger, grönt, gult, rött, orange, rosa, blått, vitt.

That's it! Lägg upp era önskelistor i kommentarerna!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0