Trapped in the closet

Gabby i Ladies på Östermalm talar ut om sitt homosexuella förhållande - nästan. Blir inte riktigt klok på den här artikeln? Hon berättar att hon och Maggie ingick partnerskap för några år sedan (vilket väl innebär att de är ett kärlekspar?) men håller samtidigt fast vid att hon bara "flyttat ihop med sin bästis" och uppmanar alla singelkvinnor att göra detsamma.

Men vem ingår partnerskap med sin bästis bara så där? Varför kan hon inte bara tell it like it is?

Och mamma, det var VISST Maggie och Gaby som blev diagnoserade med bröstcancer samtidigt! Jag är inte ointelligent!



/Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

vem var hon på yoga pass med då ? var hon frisk ellers lesbisk ? jag kanske är lite ointelligent

2010-12-20 @ 07:29:16
Postat av: Ewa

Det är inget fel att ingå partnerskap med sin vän! Ja..jag ser min och Lillans framtid klart.

Men serri, jag tror inte hon är lesbisk, jag tror det var av ekonomiska skäl.

2010-12-20 @ 08:35:49
Postat av: Annika F

Åh vilken tur att ni håller koll på sånt här, hehe, jag har sett programmet några gånger å alltid tyckt att hon verkar så ensam! Hon springer alltid runt på massa aktiviteter och möten och gud vet vad men är aldrig hemma och myser med nån men nu fick det sin förklaring! :-)

2010-12-20 @ 12:25:56
Postat av: Lillan

Ja, jag är ganska seg på att kommentera men det här är verkligen min och Ewas framtid. Bilden bara säger allt! Ewa är den lite längre med stort hår och raffiga kläder. Jag är den lilla fula som är rätt satt. Ja, sanna mina ord! Kommer det här vara sommar 2011 bilden?

2011-01-04 @ 20:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0