And it hurts it hurts it hurts it hurts IT HUUURTS!

Oj jäklar säger jag bara. Jag hade höga förväntningar men Darin never disappoints. Min nya favoritlåt är "You´re out of my life"! Och ja, jag panikröstade i pausen efter att folkmusiktjejbandet gått direkt till Globen innan honom.

Fy fan vad han var bra! Med hundvalpsblicken, sin nya manligare look, den vita kavajen och Michael Jackson-feelingen på de sista "It hurts, it hurts, it hurts" efter tonartshöjningen. Men sjunger han verkligen "Why did you have to die" i refrängen? Lite väl sorglig text i så fall... Måste nog googla det där.

Jävla fascist-SVT som anställt en person på heltid för att radera upplagda bidrag på Youtube! Jag vill bara höra "You're out of my life" på repeat tills tiden står still. Ok, I took it too far.



/Anna


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag älskar också Darin, och låten!!! Men visst ser han lite spritplufsig ut... i alla fall i det där snacket innan låten, när dom typ ska se vardagliga ut... då va han spritplufsig. Men jag gillar det lite, gör honom manligare liksom.

2010-02-21 @ 12:17:24
Postat av: Ewa

Visst var han plufsig! Spritfet var precis det vi sa.. men jag älskar honom ändå!!

Och hans röst är ju som en blandning mellan jesus och fergie!

2010-02-21 @ 14:37:21
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0