Dagens garv

Fy fan, inte visste man att man hade så komiska grannar... Fick mig dagens skratt när jag precis kom hem (efter en trevlig middag med Sofie) och såg tillägget någon gjort på en av våra grannars gnäll-lapp. Den har suttit uppe ett tag och går i princip ut på att personen som har satt upp den vill att alla andra ska anpassa sina renoveringsarbeten efter hennes dagliga rutiner. Löjlig lapp eftersom det skulle vara omöjligt att tillfredsställa alla grannars önskemål när man renoverar, de får helt enkelt hålla ut tills det är klart.

Nu hade tydligen någon annan i huset också lackat på den töntiga lappen, och skrivit dit för hand: "Troligtvis följer vi detta, absolut" och sen avslutat med att rita en hand som ger fingret. Så otroligt roligt!



/Anna


Kommentarer
Postat av: karin

Hahahah, Är det de polska hantverkarna som skrivit? Jag har iofs full förståelse för lappen (även om jag själv aldrig skulle skriva en) efter ett besök hos mamma... det gick abselut(hihi) inte att prata med varandra.

2010-02-25 @ 23:10:48
URL: http://skitochsaker.blogg.se/
Postat av: Annika F

Blev nervös över att det var mamma som skrivit lappen innan jag såg underskriften!

2010-02-26 @ 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0