Efterlysning!

Någon som är på jakt efter en pläd i fuskpäls? Jag vill jättegärna ha den här pläden från Ceannis, men kan inte beställa den från mitt jobb för att dom ligger i två-pack (och jag vill ju bara ha en). Nån som är sugen på en för inköpspris? 995 spänn, och kostar 2500 i vanliga fall. Anyone? Anyone!!!

Alternativt har någon sett en mer prisvärd variant i någon butik? Jag vill ha typ samma färgsättning som den här och den ska inte kosta mer än tusen spänn. Där går min smärtgräns. Men jag vill så gärna ha en mysig pälspläd!!!



/Anna

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag har en förfrågan på de där stövlarna Ewa har. Vad kostar de och finns de i en annan färg. Ja, jag försöker ju uppenbarligen stjäla hennes identitet men stövlar i samma färg kanske känns lite väl...

2010-02-11 @ 23:02:40
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Hej, jag skulle vara väldigt intresserad av denna pläd, tycker att den är jättefin och att priset är superbra. Hör gärna av dig om erbjudandet fortfarande är aktuellt.

2010-12-19 @ 14:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0