Förlåt!

Lilla Anna, du har all rätt att bli upprörd. Vår uppdatering den senaste tiden har varit under all kritik. Jag måste skylla på att jag har haft häcken full (älskar det uttrycket, vet inte varför jag inte använder det oftare) med modeveckan framför allt, men även med våghalsiga inköp av soffor på Blocket plus kontraktskrivningar på lägenheter.

Jag kom hem precis nu efter att ha hoppat in och jobbat en visning som började vid 20:30 så det är långa dagar... Och imorgon kväll blir det avslutningsmiddag på Sturehof! Detta är mitt första sociala event med mitt nya jobb, så det gäller att ligga på den fina linjen mellan att vara tråkmånsen som går hem först av alla och det urspårade fyllot som kör ett deep-talk med VD:n.

Om jag känner mig själv rätt lutar det nog i och för sig åt att vara tråkmånsen, så ni behöver inte vara oroliga för några fylleskandaler.

/Anna

P.S. Man hade ju hoppats på att min kära bloggkollega och syster hade steppat upp sitt game här på bloggen när jag som sagt haft häcken full, speciellt eftersom hon har fantastiska nyheter! Att Wes snart är på billboards all over town!!!

Kommentarer
Postat av: Lilla Anna

Tack Anna för att du hör mig! Jag ska ta ett allvarligt snack med Ewa också. Det här funkar inte.



Jag kräver inte mycket, kanske bara ett youtube klipp, en bild och lite text till. Det är så tråkigt när det aldrig händer nått när jag går in för tusende gången / dag.



I västa fall få du gå ner i timmar på jobbet.

2010-02-03 @ 08:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0