Glamourama

Har ni sett något av Glamourama på tv3 Play? Jag har försökt kolla lite men med mammas uppkoppling vill man typ ta livet av sig efter tio minuter. Ska försöka kolla ordentligt i helgen på T's dator. Men det lilla jag har sett är ju... underhållande. Alltså det är verkligen inget fel på nån av tjejerna, men vad jag inte förstår är varför de ställer upp på att skämma ut sig i tv när de har kämpat så mycket med att bygga upp varsin image i sina bloggar. Jag läser allas bloggar och har fått uppfattningen att de alla är smarta, snygga karriärstjejer. I serien verkar de som tre fjortisbrudar.

Observera, inget fel att vara fjortisbrud, dom är jätteroliga att kolla på i programmet - men jag tror att de hade tjänat på att låta folk tro att de är som de verkar på sina bloggar.

Btw, är Petras chef Svante Tegnér gay?



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0