Hemma

Jag kan informera er alla om att nej, jag skämde inte ut mig ikväll. Jag kom precis hem, det vill säga i rimlig tid, och lämnade nattsuddandet åt de som står högre i näringskedjan än jag på jobbet och därmed kan ta lite sovmorgon imorrn. Jag ska vara där nio och se pigg ut så snart är det sängdags.

Men har hunnit med mycket idag ändå, jobbade ännu en visning och fick min outfit fotad (!!!) av nån random mingelfotograf. Hur stort är inte det?! Ingen aning om vad det var för sida hon fotade till men ändå. Tänk om jag hamnar på en porrsajt???

Troligt i typ höghalsad blus och utsvängda jeans.

För att liva upp detta totalt ointressanta inlägg (var tvungen att skriva nåt eftersom jag är under hot från Lillan att jag måste gå ner i timmar på jobbet om bloggen blir lidande) lägger jag in en bild från visningen jag jobbade igår.


Bild lånad från Stureplan.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag gillar mitt nya smeknamn, jag gillar även att ni förstår hur allvarliga mina hot är. Blogga för mig, blogga (sagt med hotfull röst som när man säger dansa för mig, dansa)



Avslutningsvis: Anna, du ÄR Whitney från the city!!

2010-02-04 @ 08:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0