Joel "svinet" Kinnaman

Efter filmen igår gillade jag ju Joel, men nu har det kommit fram grejer. Han har ju tydligen legat med Jane Timglas under inspelningen! Har ni som läser hennes blogg läst det? Att dom har legat med varandra behöver ju inte vara fel i sig, men tydligen har han varit värsta svinig mot henne efter det och typ sett ner på henne och snackat skit. Efter att hon outat deras lilla sexy-time på sin blogg hade han tvingat henne att ta bort inlägget, plus att han spydigt hade sagt "Vad fan gör du här" till henne på premiären av Snabba Cash inför alla journalister!!! Omogen och svinig tycker jag han verkar nu. Och han som spelar Jorge dras ner i skiten också, för tydligen är dom polare sen långt tillbaka. Man är som man umgås!

Förresten läste jag en intervju med Joel idag och där stog det att hans pappa är amerikan så att han har "språket gratis" nu när han ska försöka slå igenom i Hollywood. Då måste han väl ha pratat svengelska med flit i scenen där de gjorde upp kålhuvud-kokain-dealen? För där lät det ju förjävligt.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nääää jag vill inte att snyggot ska va dum! Han har nog drabbats av storhetsvansinne, sorgligt med en sån läckerbit! /Tant Sofie

2010-02-10 @ 23:06:47
Postat av: Anna

Jag gillar att du pratar om honom som lammkött fast han är 30! Skönt att du kommenterade så jag vet att du har kommit hem ordentligt!

2010-02-10 @ 23:12:57
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0