Mina favoritkillar

Såg ni Melodifestivalen igår? Som vanligt var ju nivån ganska pinsam ("Frispråkarn" anyone?) men mina favoriter Ola och Salem gick vidare så jag var nöjd. Mammas favorit Anders Ekborg gick inte vidare så hon var missnöjd.

Hur fin var inte Salems låt? Och han ser så söt och glad ut jämt! Men varför tror Jenny Silver att hon är Beyoncé??? Såg ni dräkten och handsken??? Vilken jävla ripoff. Tror hon att hon är den enda i Sverige som sett en Beyoncé-video och att hon kan komma undan med det där eller? The gloves are off, skaffa dig ett eget liv. You'll never be B!!!


Jenny Silver med scenlook snodd av Beyoncé.


Gulliga Salem!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ballerina

Ja men herre gud! Jag trodde de skulle bli värsta skriverierna om hennes kopiering i tidningarna och överallt. But no no!

2010-02-10 @ 07:30:56
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0