Mitt spännande liv

Jag förstår att det har varit upprörda känslor hos många när jag har varit väldigt inaktiv på bloggen. Men det har liksom inte hänt så mycket spännande i mitt liv att skriva om. Men nu!
Jag har hittat mannen i mitt liv.
Det hände idag när jag promenerade till farsta.
Han heter Bob, och är en något äldre, mogen man. Silverräv. Silverdrellopps. Vi gick tillsammans hela vägen från trångsund, och det var den bästa promenaden i mitt liv.
Han ska ta med mig till Barbados snart och hälsa på hans släkt, och jag ska också få komma på hans konserter som han har lite här och där. Ja, han är musiker. Har bla spelat med Ulf Lundell och Thomas di Leva. Fatta vilken karriärman!!

Ungefär så här ser han ut, fast med lite gråa inslag i drelloppsen:



Synd bara att jag råkade ge honom fel nummer. Och sen säga att min telefon var avstängd, att det var därför han inte kom fram.
Vilken otur.Annars hade vi levt lyckliga i alla våra dagar, jag och Bob.

/ Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0