Never been in love like this before

Jag har tjatat om det här förut, men Wilton är helt underbar. Jag var deppig idag och låg apatisk i sängen hela tiden då Wes var på dagis. Det kändes som om jag ville lägga mig på vägen och vänta in en bil.
Men så fort jag såg den lilla skrutten blev jag glad igen. Jag förstod inte ens hur jag kunde varit så deppig!
Det går inte en enda dag med min unge utan att jag skrattar på riktigt, från hjärtat, och känner mig lycklig.
Sen gick vi hem och bakade kladdkaka för att trösta oss(mig), och han hjälpte till så fint i köket:




Förresten har jag mega-bloggat idag, men inläggen kommer ju aldrig upp. Jag lackar.

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna



Min baby!!! Imorrn ses vi!!!



P.S. What's up med nappen? Han är ingen napp-bebis, han är en stor kille!

2010-02-18 @ 21:22:33
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Anna



Jag tycker han är mycket mer lik mig när jag var bebis än vad han är lik dig när du var bebis. Jag kollade i ett fotoalbum, ni är ju lika nu, men jag tycker jag påminner om honom jättemycket med näsan och ögonen när jag var baby!

2010-02-18 @ 21:24:03
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Therese

Du har en underbar son klart du är lycklig!!!

2010-05-05 @ 16:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0