Öppet brev till Karin

Detta är ett öppet brev till Karin:

Jag har nu bestämt mig för två färger och tror att jag har räknat ut möjliga kvadratmeter.
Färg nummer ett (ljusare) är Beckers NCS S 1005-R20B, och den vill jag ha till 20 kvm.
Färg nummer två (mörkare) är Beckers NCS S 3005-R20B, och den vill jag ha till 10 kvm.

Shit, jag blev skitnervös när jag skulle skriva numren, tänk om man skriver en siffra fel och får typ grönt! Kvadratmetrarna har jag räknat (eftersom jag inte sett lägenheten) så att hela ytan är 40 kvm och det är ett rum och kök med sovalkov. Jag vill måla hallen i den mörkare färgen och den kan ju MAX vara tio kvm så där är jag lugn. Den ljusare färgen vill jag ha i både vardagsummet och sovalkoven, och det har jag räknat som tjugo eftersom varken hall, badrum eller kök räknas i dessa. Det borde väl räcka? Snälla stoppa mig om ni tror att jag har fel!!!

Utöver färgen skulle jag vilja ha:
-Två rollar med såna där tillhörande kåsor man kan hälla färgen i.
-Två medelstora penslar att måla kanter med (inte för pyttiga).
-Typ fem rullar maskeringstejp (Är det mycket kanske? Du är proffset! Men jag gillar att inte behöva snåla på maskningen...).
-Gärna sån där maskeringstejp med tillhörande flärp av skyddspapper, har ni sånt? Isåfall typ två rullar av det också.

Shit, det här blev värsta krävande listan. Pappa är i alla fall på för att skjutsa och hämta godset på lördag, så du behöver INTE släpa på min shit. Pratade med honom idag!

TackTackTackTackTackTackTackTackTackTack!!!!!!!!!

Puss från Anna!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Och när ska vi åka och hämta.....var lördag definitivt?

Puss

2010-03-04 @ 00:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0