Pants

Ewa, du behöver inte vara orolig, det är ingen ny Hermés-situation på g. Väskan kostar runt 3900 men jag skulle kunna få den för inköpspris plus moms tror jag... Men det är ändå mycket pengar för en väska som knappast blir "snyggare med tiden". Får se om besattheten håller i sig.

Är dock sjukt sugen på byxor i vår, har värsta begäret. Jag vill ha lösa, glansiga och pastelliga byxor, det får vara slut för min del med svarta leggings. Mina brunguldiga silkesharemsbyxor från Day är ett steg i rätt riktning även om det är för tidigt att använda dem. Såg en massa i den stilen jag vill ha på Asos idag, bland annat följande:


Rosa-pastelliga sidenbrallor. Det stod att de kom från Vero Moda, då kanske de kommer i butik här? Så svårt att handla byxor på nätet, även om det verkar som att de är fri frakt och fria returer från Asos nu? Fast det kanske inte gäller till Sverige?


Blommiga haremsbrallor.


Så himla söta hängslebyxor!!! Känns som att det är dåliga odds på att jag skulle se snygg ut i dem, men fina och våriga/somriga är dom...

/Anna

Kommentarer
Postat av: Tanja

De blommiga haremsbyxorna!! Kop dem! Kop dem! Kop dem!!!



Nan maste ha dem, och jag har inte modet att bara dem.. Kooooop dem...



Saja, det var min subtila overtalningsteknik.

2010-02-26 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0