Patetiskt inlägg (på flera nivåer)

Observera: I följande inlägg kommer jag att outa mig själv som en patetisk föråldrad fjortis som inte har ett eget vettigt liv. Om ni innan inte kände till detta om mig (vilka dessa personer nu skulle vara) och vill fortsätta att se mig som en respektabel vuxen kvinna med mogna fritidsintressen så kan ni sluta läsa här.

Jag har följt det här nya bloggbråket mellan Amir och Kissie på bland annat Falsk Sanning och jag tycker det hela är så tragiskt. Först och främst är ju Kissie som koncept tragiskt i sig, man undrar ju om tjejen någonsin kommer att vakna upp och fatta vad hon håller på med. Men nu har till och med Amir tagit avstånd från henne, någon som verkade vara en av hennes få nära vänner. All heder åt Amir som försöker distansera sig från WT-trainwrecket Kissie, men på FS (Ja, jag förkortar Falsk Sanning till FS, så inne är jag i det här) verkar det ju som att han väljer att inte umgås med henne eftersom sponsorer på hans blogg inte vill att han ska kopplas till henne så pass mycket som han gör.

Hur skadade är dessa blogg-tonåringar när sponspengar från bloggen går före vänner? Jag har ändå fått uppfattningen om att de gillade varandra på riktigt? Dom verkade ju vara BFF's, Amir var ju till och med närvarande vid Kissies bröstoperation!

Och har ni sett Kissies Twitter btw? Där hon kan skriva "allt hon inte kan skriva på bloggen" enligt egen utsago. Det vill säga låga inlägg om Blondinbellas dåliga hy och liknande. Hon tror att hon framstår som smart när hon beskriver "Kissie" som ett alter ego medan den riktiga Alexandra egentligen är snäll, när det i själva verket är världens mest idiotiska idé att klistra på en falsk personlighet som är vidrig mot alla när det är den personligheten hon resten av livet kommer att bli dömd utifrån.

Kissie, ett hett tips: Lägg ner bloggen medan du fortfarande har en chans att bli bortglömd.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0